FARSØ: – Det har efterhånden stået på rigtig længe, at vi har ubudne gæster om aftenen og om natten desværre, hvor rigtig mange unge mennesker samles og fester ved vores klubhus.
Sådan lyder det i et facebook opslag fra medlem af Farsø Tennisklubs bestyrelse, Thor Bak.
Han og resten af bestyrelsen samt medlemmer sørger for ugentlig, at holde området rent og pænt omkring det smukke tennis anlæg, da mange af byens borgere færdes i og omkring tennisanlæg og legeplads.
-Vi råber på hjælp fra byens øvrige borgere, om at snakke med sine unge mennesker, at det ikke er måden at opføre sig på. Der er kommunale skraldecontainere lige ved siden af huset, lyder opfordringen fra Thor Bak.
I flere af kommentarerne lyder det, at de unge mangler et sted de må opholde sig.
Et ønske fra de unge, der heldigvis bliver kigget på i den nye byudviklingsplan for Farsø.
