Farsø Tennisklub genstarter

FARSØ: Tennisklubben i Farsø genopstår nu med turneringshold under Dansk Tennisforbund/Jtu.

Efter mange år som ren motionistklub genopstår klubben nu på lørdag med kamp på ret højt niveau i serie 1, på den smukke hjemmebane i Søanlægget med kamp mod Hjørring. 

De øvrige klubber i puljen er Hobro(1.holdet), Brønderslev, Nørresundby og Aalborg TK.

Holdkaptajn Jan Bjerregaard oplyser, at Farsø stiller med et slagkraftigt hold af rutinerede spillere(tidligere divisions spillere), så forventningen er klart at få en topplacering i puljen og deraf oprykning til Jyllandsserien.
 

-Interesserede er meget velkomne til at kigge forbi, oplyser Jan Bjerregaard.  

Læs mere om emnerne ved at klikke på de blå blokke her:

Farsø Avis
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.