GEDSTED: Tidligere i år vandt Min Købmand i Gedsted en konkurrence om at få en Monster truck, altså en specialbil med energidrikken Monster til Gedsted.
Min Købmand i Gedsted vandt konkurrencen blandt alle Min Købmand butikker i Nordjylland, som foregik ved at samle flest likes. 270 synes trucken skulle til Gedsted, og det var altså nok til at den mødte op i torsdags med 500 stk. energidrikke, som iskolde blev delt ud med rund hånd til de fremmødte.

En var ekstra heldig, nemlig Mathias fra Gedsted, som også vandt et Monster skateboard og t-shirt.

/cf
