Monstertruck på besøg i Gedsted

GEDSTED: Tidligere i år vandt Min Købmand i Gedsted en konkurrence om at få en Monster truck, altså en specialbil med energidrikken Monster til Gedsted.

Min Købmand i Gedsted vandt konkurrencen blandt alle Min Købmand butikker i Nordjylland, som foregik ved at samle flest likes. 270 synes trucken skulle til Gedsted, og det var altså nok til at den mødte op i torsdags med 500 stk. energidrikke, som iskolde blev delt ud med rund hånd til de fremmødte.

Monster trucken ankom til Gedsted torsdag aften, kort inden lukketid hos Min Købmand. Mange, i alle aldre var mødt op.

En var ekstra heldig, nemlig Mathias fra Gedsted, som også vandt et Monster skateboard og t-shirt.  

Mathias fra Gedsted vandt dette Monster skateboard og t-shirt.

/cf  

Læs mere om emnerne ved at klikke på de blå blokke her: