Klubmestre i double fundet

FARSØ: Farsø Petanque Klub har i meget fint sensommer vejr afviklet klubmesterskab i double efterfulgt af en hyggelig fest om aftenen.

Vinderne blev f.v.: 1. plads Poul Pedersen og Conny Andersen, 2. plads Sonja Pedersen og Rita Laursen og 3. plads Margit og Bent Krogh.


Læs mere om emnerne ved at klikke på de blå blokke her: