Friplejehjemmet Hesselvang vandt optoget 4. gang i træk – FOTOS

HVALPSUND: 4 voksenindslag og 3 børneindslag havde i år meldt sig til Havnefestens optog.

Vinder af voksenoptoget for 4. år i træk blev Friplejehjemmet Hesselvang med et stort antal deltagere, heriblandt de 17 af friplejehjemmets 24 beboere, der lystigt vinkede ud til publikum. Dertil kom ansatte, bestyrelse og frivillige der alle var klædt i western tøj. Budskabet var: ”Hesselvang er ikke det vilde Westen”, her er plads til alle.  Det var tydeligt at alle fandt sig godt tilpas.  

På andenpladsen fulgte ”Campisterne” med Campist søger brud.  På en delt tredjeplads fandt man Lord Nelson med ”Brøndby IF” og Herregården Hessel, der reklamerede for sin ”Høstdag” og ”Efterårets Dag”.      

I børnekategorien vandt indslaget fra Havnens Røgeri med ”Altid Frisk Fisk”, herefter fulgte indslaget ”For enden af regnbuen” og ”Park og Vej – ingen kvaler”.  

Læs mere om emnerne ved at klikke på de blå blokke her:

Farsø Avis
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.