Farsø skal ikke bare være repræsenteret – vi skal være markante

Anette Borup Fristrup

Anette Borup Fristrup

Af: Anette Borup Fristrup, Farsø, Byrådskandidat for Det Konservative Folkeparti

I sidste uges Farsø Avis skrev Nicklas Ådén Poulsen, at der bør være flere byrådsmedlemmer fra Farsø. Det er jeg enig i – men lad os ikke nøjes med kvantitet. Farsø har brug for kvalificerede stemmer, der tør tage ansvar, stille skarpe spørgsmål og kæmpe for byens interesser. Og ja – også kvinder.

Jeg stiller op til byrådet, fordi jeg vil være med til at sikre, at Farsø ikke bare bliver hørt, men bliver taget alvorligt. Vi skal ikke være en fodnote i kommunens beslutninger – vi skal være en drivkraft. Det kræver politisk mod, lokal indsigt og evnen til at konkurrere om de bedste løsninger. Det har jeg.

Så ja, Nicklas – lad os få flere fra Farsø i Byrådet. Men lad os også sikre, at det er folk, der kan og vil noget. Farsø fortjener en stærk kvindelig stemme, der ikke bare deltager – men præger.

Læs mere om emnerne ved at klikke på de blå blokke her: