VESTHIMMERLAND: Ham som mange griner af ved fjernsynsreklamerne for Bravo Tours, direktør Peder Hornshøj, fik 55 rejse interesserede lejlighed til at møde op på til De Rejseglades informationsmøde her til aften.
Smilebåndene blev aktiveret og de mange fremmødte fik en hyggelig og informativ aften.
Peder Hornshøj fortalte om de udfordringer, der havde været med at skulle lave optagelser til reklameindslagene og det var spændende fortælling. I flere timer stod han i et hul gravet i ørkenens sand. Lufttemperaturen var høj og det var sandets temperatur også. Det for at lave filmoptagelser til reklameindslag om golf. Fire dages optagelser blev klippet ned til 2 x 30 sekunders reklamefilm, fortalte han.
Han lagde ikke skjul på, at han flere gange var ved at melde fra. Det at stå med bar mave og bevidstheden om, at millioner af mennesker vil se ham i den figur, var ved at fjerne lysten fra ham. Nu hvor han er ovre strabadserne ser han resultaterne, nemlig en stor reklameværdi, som har givet masser af kunder.
Han konstaterede at det tager lang tid at lave reklameindslag, og at der skal mange mennesker til, før at optagelserne er ”i kassen”. Nu kender folk mig ikke som Peder Hjortshøj, men som ham, der deler ananas med håndkantslag, bader i det syge hav med snorkel, synger med i bands på destinationerne eller bærer på masser af bagage.
-Det vigtigste vores reklamekampagnen har gjort er, at vi har fået slået fast, at ”Vi følger gæsterne hele vejen”. At vort mål er at give gæsterne en kvalitetsferie på alle måder. Vi er Danmarks største danskejede rejsebureau. Vore rejseleder taler dansk og er disponible hele døgnet. Kunderne elsker, at der er hjælp døgnet rundt og til alle de udfordringer der måtte være, sagde Peder Hornshøj, Bravo Tours.
Han fik også tid til at fortælle om de to rejsemål, som De Rejseglade tilbyder i 2025. Det nemlig til Portugal i april måned og til Rhodos i oktober måned. To destinationer med hoteller som Bravo Tours har gjort meget brug af gennem flere år.
Efter oplægget var der en god dialog mellem deltagerne og Peder Hjortshøj, Bravo Tours. Spørgsmålene var mange og det samme var de rosende ord om reklamekampagnerne og kvaliteten af rejsebureauets rejser. De Rejseglades formand Heine Pedersen kunne oplyse, at der allerede er solgt 37 ud af 48 pladser på rejsen til Portugal. Han opfordrede til en hurtig tilmelding til såvel rejsen til Portugal som til Rhodos, da interessen er stor. Hans oplevelse er, at der meget hurtigt bliver udsolgt af rejserne til Portugal.